Under semesterperioden vecka 26-32 har vi ändrade öppettider.
Vår reception är under dessa veckor öppen mellan 09.15 – 12.00.
Våra öppettider på telefon och mail är samma som vanligt 09.15 – 16.00, lunchstängt 12.00 – 13.00.
Vi vill även uppmärksamma att under semesterperioden har vi minskad bemanning, därför kan väntetiderna och tiderna för återkoppling från oss vara längre än vanligt. Vi ber om förståelse för detta.
Du kan hitta svar på många av dina frågor via Mina Sidor, där du som är kund hos oss enklast loggar in med mobilt bankID eller genom att skapa en inloggning med lösenord på Mina Sidor
På Mina Sidor kan du ex:
- Se dina fakturor med betalningsuppgifter och betalningsstatus
- Skriva ut fakturakopior
- Se dina avtal med pris och avtalslängd
- Hitta ditt anläggningsID för tecknande av elhandelsavtal
- Se historisk förbrukningsstatistik
- Uppdatera dina kontaktuppgifter
Och mycket annat matnyttigt!